Βαθμοί | Δρόμος 200μ. | Άλμα σε Μήκος | Σφαιροβολία 4kg | Κολύμβηση 50μ. |
---|---|---|---|---|
20 | μέχρι 29΄΄ | 5.15 και πάνω | 11 και πάνω | μέχρι 31΄΄ |
19 | 29΄΄01- 29΄΄50 | 5.14- 5.00 | 10.99- 10.60 | 31΄΄ο1- 32΄΄00 |
18 | 29΄΄51- 30΄΄00 | 4.99- 4.85 | 10.59- 10.20 | 32΄΄01- 33΄΄00 |
17 | 30΄΄01- 30΄΄50 | 4.84- 4.70 | 10.19-9.80 | 33΄΄01- 34΄΄00 |
16 | 30΄΄51- 31΄΄00 | 4.69- 4.55 | 9.79-9.40 | 34΄΄01- 35΄΄00 |
15 | 31΄΄01- 31΄΄50 | 4.54- 4.40 | 9.39- 9.00 | 35΄΄01- 36΄΄00 |
14 | 31΄΄51- 32΄΄00 | 4.39- 4.25 | 8.99- 8.60 | 36΄΄01- 37΄΄00 |
13 | 32΄΄01- 32΄΄50 | 4.24- 4.10 | 8.59- 8.20 | 37΄΄01- 38΄΄00 |
12 | 32΄΄51- 33΄΄00 | 4.09- 3.95 | 8.19- 7.80 | 38΄΄01- 39΄΄00 |
11 | 33΄΄01- 33΄΄50 | 3.94- 3.80 | 7.79- 7.40 | 39΄΄01- 40΄΄00 |
10 | 33΄΄51- 34΄΄00 | 3.79- 3.65 | 7.39- 7.00 | 40΄΄01- 41΄΄00 |
9 | 34΄΄01- 34΄΄50 | 3.64- 3.50 | 6.99- 6.60 | 41΄΄01- 42΄΄00 |
8 | 34΄΄51- 35΄΄00 | 3.49- 3.35 | 6.59- 6.20 | 42΄΄01- 43΄΄00 |
7 | 35΄΄01- 35΄΄50 | 3.34- 3.20 | 6.19- 5.80 | 43΄΄01- 44΄΄00 |
6 | 35΄΄51- 36΄΄00 | 3.19- 3.05 | 5.79- 5.40 | 44΄΄01- 45΄΄00 |
5 | 36΄΄01- 36΄΄50 | 3.04- 2.90 | 5.39- 5.00 | 45΄΄01- 46΄΄00 |
4 | 36΄΄51- 37΄΄00 | 2.89- 2.75 | 4.99- 4.60 | 46΄΄01- 47΄΄00 |
3 | 37΄΄01- 37΄΄50 | 2.74- 2.60 | 4.59- 4.20 | 47΄΄01- 48΄΄00 |
2 | 37΄΄51- 38΄΄00 | 2.59- 2.45 | 4.19- 3.80 | 48΄΄01- 49΄΄00 |
1 | 38΄΄01- 38΄΄50 | 2.44- 2.30 | 3.79- 3.40 | 49΄΄01- 50΄΄00 |
0 | 38΄΄51 και πάνω | 2.29 και κάτω | 3.39 και κάτω | 50΄΄01 και άνω |
Τα κορίτσια υποψήφιες των ΤΕΦΑΑ έχουν να εξεταστούν σε πρακτικές δοκιμασίες (αγωνίσματα ως ειδικό μάθημα). Οι υποψήφιες έχουν να επιλέξουν 3 από τα 4 αγωνίσματα, χωρίς κανένα περιορισμό στον συνδυασμό τους. Η κάθε επίδοση είναι συνδεδεμένοι με πίνακα βαθμολογίας. Ο μέσος όρος των επιδόσεων στα 3 αγωνίσματα, δίνει τον αριθμό μορίων που συγκεντρώνει η υποψήφια. Αυτό προκύπτει αν πολλαπλασιαστεί ο μέσος όρος με το 200.
Περισσότερες πληροφορίες για τις υγειονομικές εξετάσεις και τις αθλητικές δοκιμασίες ΕΔΩ. (ενδεικτική ανακοίνωση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης)
Το άλμα σε μήκος είναι ένα σύνθετο αγώνισμα, ως δοκιμασία είναι από τις πιο βατές, παρ’ όλα αυτά είναι ένα αγώνισμα που δυσκολεύει αρκετά τους υποψήφιους-ες που η ταχύτητα και αλτικότητα τους δεν είναι τόσο ανεπτυγμένη. Είναι ένα αγώνισμα που απαιτεί τεχνική τρεξίματος, ταχύτητα, εκμάθηση των φάσεων του άλματος (φορά, πάτημα, πτήση, προσγείωση), βελτίωση αλτικότητας, και το σημαντικότερο καλή προετοιμασία για να αποφευχθούν τραυματισμοί.
Το Άλμα σε Μήκος είναι το δεύτερο σε σειρά αγώνισμα που κατά μέσο όρο οι μαθητές επιτυγχάνουν υψηλές βαθμολογίες. Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς οι μαθητές εκπαιδεύονται στην άριστη τεχνική, την ταχύτητα και την βελτίωση της αλτικότητας. Παράλληλα προετοιμάζονται με μεθοδικότητα για αντιμετώπιση άκυρων προσπαθειών και με τα συχνά τεστ αξιολόγησης, είναι πανέτοιμοι για οποιοδήποτε “σενάριο” μπορεί να έχουν να αντιμετωπίσουν κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
Η σφαιροβολία είναι το αυστηρότερο βαθμολογικά αγώνισμα. Σ’ αυτό παρατηρείται το μεγαλύτερο ποσοστό μαθητών να επιτυγχάνει βαθμολογίες όχι μεγαλύτερες του 14-15.
Το δρομικό αγώνισμα είναι αδιαμφισβήτητα το δυσκολότερο αγώνισμα εκ των τεσσάρων. Είναι αρκετά επίπονο και στην προπόνηση του αλλά και στην εξέταση του. Γι΄αυτό και άλλωστε είναι το μόνο που η προπόνηση, αλλά και η εξέταση του γίνεται πάντα σε διαφορετικές μέρες από τα υπόλοιπα.
Η κολύμβηση είναι το αγώνισμα που συστήνουμε αυστηρά να επιλέγουν οι μαθητές. Η προπόνηση και η εκμάθηση της είναι απαραίτητη όχι μόνο για τις εισαγωγικές εξετάσεις. Αλλά και γιατί είναι μάθημα κορμού για τους υποψήφιους φοιτητές.
Η κολύμβηση είναι με διαφορά από τα αγαπημένα αγωνίσματα των υποψηφίων. Παρά την έντονη και κουραστική προπόνηση οι υποψήφιοι εν τέλη ανταμείβονται για την προσπάθεια τους. Οι μαθητές μας τα τελευταία χρόνια επιτυγχάνουν βαθμολογίες με μέσο όρο ανώτερο του 18. Συγκεντρώνοντας μόνο από το αγώνισμα της κολύμβησης περισσότερα από 1000 μόρια.