Ο ανταγωνισμος και εγω

Προπόνηση στα μέτρα σου

Ο κάθε μαθητής, το κάθε παιδί, ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός. Αυτός είναι ο κινητήριος μοχλός μας, και βάση αυτής της φιλοσοφίας πορευόμαστε. Δε θα μπορούσε λοιπόν η δομή της προπόνησης, να μην έχει εξατομικευμένο χαρακτήρα. Να μην προσαρμόζεται δηλαδή το περιεχόμενο της σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε μαθητή. Συνεπώς στη σχολή μας δεν θα ακουστεί ποτέ “Την Τετάρτη κάνουμε σφαίρα”. Παράλληλα ρυθμίζεται το επίπεδο επιβάρυνσης για τον κάθε μαθητή ανάλογα με το επίπεδο του, και όχι αυτός σύμφωνα με των υπολοίπων, κάτι που αποδεδειγμένα θα οδηγούσε σε τραυματισμό ή θα τον αποθάρρυνε για τη συνέχεια.

Ο κάθε μαθητής είναι το δικό μου παιδί

Η προετοιμασία μαθητών για να πετύχουν τα όνειρα τους, είναι κάτι παραπάνω από επάγγελμα. Ο επαγγελματισμός πρέπει να είναι μόνο στην ποιότητα αυτού που προσφέρεις, και μόνο εκεί. Μια οικογένεια σου εμπιστεύεται τα όνειρα της και εσύ θα πρέπει να κάνεις τα πάντα ώστε αυτά να γίνουν πραγματικότητα. Αυτός ο συναισθηματισμός όσο ακραίος και αν είναι, είναι ο καθρέφτης της δουλείας μας. Προσπαθούμε και μέχρι τώρα το καταφέρνουμε (τουλάχιστον αυτό εισπράττουμε) να ακουμπάμε την πλάτη του κάθε παιδιού. Χτυπώντας την για να δώσουμε κουράγιο να συνεχίσει, και χαϊδεύοντας την όταν αυτό γονατίζει και λιγόψυχα. Και αυτή είναι η καλύτερη μας διαφήμιση όλα αυτά τα χρόνια.

Οι επιτυχίες & τα ρεκόρ δεν είναι αποτέλεσμα δικής μου δουλείας, αλλά δικής σου προσπάθειας. Εγώ είμαι για να σου δείξω το δρόμο.

Όχι οι ομάδα των προπονητών μου… ΕΓΩ

Η προπόνηση στόχου, απαιτεί τον προπονητή να έχει τον απόλυτο έλεγχο, την απόλυτη καθοδήγηση και κυρίως να έχει μια πλήρη εικόνα του αθλητή-μαθητή του. Αυτή η φιλοσοφία απαντάτε καθολικά στη σχολή μου. Από την πρώτη μέρα προπόνησης, μέχρι και την τελευταία, από την μία άκρη της πόλης στην άλλη, ο κάθε μαθητής θα προπονείται μαζί μου. Ο λόγος είναι προφανής, θέλω να γνωρίζω τα πάντα για τον κάθε μαθητή, να δημιουργηθεί μια σχέση εμπιστοσύνης κι ειλικρίνειας. Μα πάνω απ΄ όλα να οργανώνεται η προπόνηση για τον καθένα σύμφωνα με το επίπεδο, τους στόχους και τις παρουσίες του.

Παιδαγωγική Προσέγγιση

   Ο στόχος και η πίεση του χρόνου είναι παράγοντες που κάνουν τη δουλεία μας άκρως απαιτητική και παράλληλα αγχωτική. Σε μια τόσο πιεστική περίοδο για τους υποψηφίους, ο μαθητής σ’ έχει ανάγκη δίπλα του και όχι απέναντι του. Έχει ανάγκη να σκύψεις πάνω από τις δυσκολίες και το άγχος του και να κατανοήσεις τα όρια και τις αντοχές του. Όπως έχει ανάγκη να τον στηρίξεις και να τον συμβουλέψεις, έχει ανάγκη έναν προπονητή που στοχεύει στην επιτυχία του μαθητή και όχι τη δική του διαφήμιση.

   Τα κόμπλεξ, η έλλειψη μεταδοτικότητας και υπομονής, είναι καταστάσεις που βίωσα όλα αυτά τα χρόνια ως αθλητής. Γι’ αυτό επέλεξα να αποτελούν παραδείγματα προς αποφυγή και να μην υιοθετούνται από τις μεθόδους που ακολουθούμε. Δηλαδή αν ψάχνεις έναν προπονητή που θα σε βρίζει ή αυτόν που θα σε απειλεί με κάμψεις αν δε καταφέρνεις αυτό που ο ίδιος δε φρόντισε να σου μάθει, όπως επίσης αν θέλεις κάποιον να περνάτε όμορφα και με χαμόγελα την ώρα σας, τότε δυστυχώς πρέπει να ψάξεις κάπου αλλού.

Μαζί θα προσπαθήσουμε να βγάλουμε τον καλύτερο εαυτό σου, να ανέβεις στο ψηλότερο σκαλί της δικής σου σκάλας. Όχι μέσα από τον φόβο της αποτυχίας, αλλά μέσα από τη θέληση σου να κερδίσεις αυτά που μόχθησες να καταφέρεις…

…για σένα και τα όνειρα σου.